NOWY ADRES BLOGA!

http://witajslonce.pl !

Od półtora miesiąca nabieram wprawy w przenoszeniu swoich manatków z miejsca w miejsce. Przeprowadziłam się w tym czasie trzy razy, z Polesia na Bałuty, później z Bałut na Widzew, później z Widzewa na Polesie, więc jeszcze tak przy okazji, skoro już jestem na nogach, postanowiłam jeszcze przeprowadzić bloga.

Założyłam go najpierw na wordpress.com, bo to szybkie i proste, a chciałam zobaczyć, jak będzie mi się go pisać. Pisałam już kilka blogów i zdecydowanie założenie bloga jest prostsze, niż jego późniejsze prowadzenie:) Okazało się, że dawno nic nie dało mi takiej frajdy, jak tworzenie notek i zdjęć po to by je tu zamieścić, więc sprawa jest prosta.

Parę udogodnień:

– Nie trzeba już wysilać palca na scrollu od myszki. Wpisy występują w skróconej wersji, i w ogóle postarałam się jak mogłam, żeby ułatwić nawigację. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły czy sugestie, to chętnie wezmę je pod uwagę.
– Komentarze dodawane za pomocą Disqusa. Jeśli komentowałeś/aś kiedykolwiek jakiegokolwiek bloga, to niewykluczone, że już masz tam konto. Jest bardzo praktyczne, bo dzięki temu można śledzić swoje komentarze i rozpoczęte dyskusje we wszystkich serwisach, które tego używają. Można też nigdzie się nie logować i komentować anonimowo. Żaden problem jak dla mnie.
– Dostosowanie dla smartfonów, tabletów itd, żebyś mógł też poczytać w pociągu lub na plaży:)

Kombinowanie przy szablonie, w którym poza samym szkieletem wszystko chciałam pozmieniać, było dla mnie przy okazji solidną dawką podstaw PHP i stylów CSS. Ponieważ jestem zupełnie zielona w temacie programowania, a jedyne moje doświadczenie to dłubanie w html w poprzednich blogach, no, jeszcze rysowanie kresek na ekranie za pomocą żółwika LOGO za czasów komputerów ośmiobitowych, to jestem na maksa dumna z efektu. Oczywiście z czasem wszystko będzie wyglądać coraz lepiej, w miarę jak będę się tego uczyć albo dorobię się pomocy technicznej.

Jeżeli chodzi o obecny adres, to nie będę już tu nic więcej dodawać.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba nowa odsłona 🙂 Zapraszam serdecznie.

http://witajslonce.pl 🙂